Subject: Taotlus e-kinnistusraamatust päringute tegemiseks
From: "Jelena Bogdanova" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 14:39:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan BB Finance OÜ taotlus e-kinnistusraamatust päringute tegemiseks.

Lugupidamisega,

Jelena Bogdanova
Ärilaenu juht

  _____

BB Finance OÜ
+372 58157472
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://bbfinance.ee> bbfinance.ee

Käesolev teade on mõeldud ainult isikule või ettevõttele, kellele see on
adresseeritud. Käesolev teade võib sisaldada piiratud levikuga ja
konfidentsiaalset teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat ja kiri on
jõudnud Teieni ekslikult, teavitage palun sellest kirja saatjat koheselt
ning kustutage kiri oma arvutist. Andmete avaldamine, levitamine või
paljundamine on ilma vastava loata rangelt keelatud.